Ara que està tan de moda parlar d’emprenedors, tot sovint sentim parlar de com en són els estatunidencs, sempre a la recerca del seu somni americà. Deu ser cert aquest tarannà de buscar-se la vida per ells mateixos?
Ian Edelman ens ho explica en aquesta sèrie on en forma de comèdia dramàtica produïda per Mark Whalberg, ens mostra la vida de dos joves que volen guanyar-se la vida com a dissenyadors de roba, un ex-convicte que vol vendre la seva marca de beguda energètica i una noia que no sap ben bé cap on va. Aquests personatges i les seves vides creuades les trobem en una sèrie coral i urbana, que té a la ciutat de Nova York un personatge més en el repartiment com es pot veure en els seus magnífics títols de crèdit. Uns títols de crèdit als que si els hi doneu una ullada us serviran per tenir un tast de com és la sèrie a nivell visual i que podríem considerar una actualització de com ens va mostrar la ciutat Woody Allen als primers minuts de Manhattan.
Ian Edelman sap imprimir molt bé el caràcter emprenedor i ens ensenya les dificultats i facilitats que hi ha a l’hora de fer negoci al Estats Units i que són úniques d'aquest país. De fet se'm fa difícil imaginar com es podria desenvolupar aquesta trama a una ciutat que no fos Nova York, on els immigrants i els seus fills han fet seva aquesta cultura de, tal com diu el títol, buscar-se la vida a Amèrica. De ben segur que si l'escenari fos un altre, la sèrie també ho seria.
Només dues temporades de 8 episodis la fan entretinguda, amb una estètica atractiva i moderna i amb l’únic problema que la seva cancel·lació al final de la segona temporada, l’obligà a tancar trames d’una forma tan precipitada que va acabar fent que el conjunt se’n ressentís.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada